نظرات خریداران پکیج بیتا (بدون سانسور)
داداش من خودم نصابم. بیتا همون قطعات چینی درجه یکه زیر نظر بوتان. اگه خونت زیر ۸۰ متره شک نکن جوابه. فقط فیلتر پلیمگنتیک حتما سر راهش بذار.
دم بوتان گرم. با این وضعیت گرونی، بیتا رو زد که ما قشر کارگر هم بتونیم پکیج بخریم. خدمات پس از فروشش هم که حرف نداره، سریع میان.
ظاهرش خیلی سادهست، مثل پکیجهای ۱۰ سال پیشه. نمایشگر دیجیتال نداره که بفهمی ارورش چیه، باید از روی چشمک زدن چراغ حدس بزنی.
واسه گرم کردن رادیاتورها عالیه، خونه ما همیشه گرمه. فقط وقتی شیر آب رو باز میکنیم یه صدای تقتق بلندی میده که اولش میترسیدیم ولی میگن طبیعیه.
پول یه آبگرمکن دیواری میدی ولی پکیج میخری! توقع بنز نداشته باش ولی کارتو راه میندازه. من واسه باغ بستم راضیم.
نصبش که رایگان بود و نصابش هم خیلی آدم محترمی بود. سریع برامون راه انداخت. فعلا که ۶ ماهه داریم مشکلی نداشته.
من که راضیم داداش. زمستون پارسال یخ نکردیم. آب گرمش هم واسه دوش گرفتن جوابه. الکی پول برند ندید.
من واسه کل واحدای پروژهم بیتا میبندم. هم ارزونه هم مشتری اسم بوتان روش میبینه خیالش راحت میشه. تا حالا هم کسی شاکی نشده.
خیلی کوچیکه و جای کمی تو آشپزخونه میگیره. واسه ما که کابینتامون کمه خیلی امتیاز بزرگی بود.
صداش یه جوریه انگار فنش بالبال میزنه! ولی گرمای رادیاتوراش انصافا خوبه. آدم بین خوب و بد میمونه.
اگه بودجهتون به مدلهای گرون نمیرسه حتما بخرید. از هیچی بهتره و از ایرانرادیاتور هم به نظر من بهتر کار میکنه اینجا هم یتونید برای تعمیرات زنگ بزنید . نمایندگی پکیج بیتا.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
والا ما که واسه خونه مستاجر بستیم، الان دو ساله آخ نگفته. نسبت به قیمتش خدایی مفته. از این برندای متفرقه خیلی بهتره.